اداره امور اداری و پشتیبانی

وظایف اداره:

۱- انجام امور طبقه­‌بندی مشاغل، ارزیابی عملکرد و ارتقای رتبه کارمندان غیر­هیأت علمی.

۲- انجام امور کارگزینی کارکنان پژوهشکده از قبیل: تشکیل و تکمیل پرونده، ترفیع، اصلاح، تغییر و ایجاد پست­های سازمانی، تغییرات طرح مسیر ارتقای شغلی، تبدیل وضعیت، نقل و انتقال، اجرای طرح­های طبقه­بندی مشاغل، ارتقای گروه، کنترل کارکرد (مرخصی، حضور و غیاب) کارکنان و غیره در چارچوب ضوابط، مقررات و براساس دستور­العمل­های صادره و پیگیری موارد فوق تا رسیدن به نتیجه.

۳- انجام کلیه امور حقوقی پژوهشکده.

۴- نظارت، اعمال و اجرای ارزشیابی عملکرد سالانه کارکنان.

۵- صدور احکام افزایش حقوق، انتصاب، انتقال، ترفیع، ارتقاء، افزایش و کسر افراد تحت تکفل و … کارکنان براساس ضوابط مصوب.

۶- صدور احکام مأموریت و مرخصی­های مستخدمین بر اساس قوانین و مقررات مربوطه.

۷- صدور احکام مسئولیتی کارکنان بر اساس ضوابط مصوب.

۸- اعمال و نظارت بر اجرای آیین­نامه­ها، ضوابط و مقررات.

۹- انجام اقدامات لازم جهت جذب و تأمین نیروی انسانی در چارچوب مجوزهای صادره.

۱۰- جمع­آوری، طبقه­بندی، تجزیه و تحلیل آمار و اطلاعات پرسنلی کلیه کارکنان شاغل.

۱۱- تهیه و تنظیم لیست حقوق و دستمزد.

۱۲- انجام اقدام لازم جهت ارزشیابی دوره­ای کارکنان.

۱۳- پیگیری آیین‌­نامه‌­های اجرایی قوانین مرتبط با حقوق و مزایای پرسنلی همکاران.

۱۴- شرکت در جلسات کارگروه­‌های مناطق، هیأت اجرایی نیروی انسانی و کارگروه‌­های مربوطه.

۱۵- تهیه گزارشات و آمارهای مورد نیاز.

۱۶- بایگانی و نگهداری کلیه مکاتبات، اسناد و مدارک کارکنان در پرونده­های پرسنلی.

۱۷- اجرای قوانین و مقررات و آیین‌‏نامه‏‌های استخدامی.

۱۸- رسیدگی به مقررات انضباطی کارکنان و اجرای قوانین مربوطه.

۱۹- برنامه­‌ریزی، تأمین و تجهیز نیروی انسانی.

۲۰- تهیه، تدوین، پیشنهاد و اجرای مقررات لازم نیروی انسانی.

۲۱- تهیه مهمانسرا جهت اسکان مأمورین و همکاران و خانواده آنان در مهمانسراهای استان­‌ها.

۲۲- انجام امور مربوط به رفاه (بیمه و خدمات درمانی، وام، امور ورزشی و غیره) تمدید و تعویض دفاتر خدمات درمانی و تأمین اجتماعی کارکنان.

۲۳- انجام اقدامات لازم در خصوص امور بیمه‌­ای کارکنان از طریق انعقاد قراردادهای تکمیلی (درمان، عمر، حوادث) و پیگیری از طریق واحدهای ذیربط.

۲۴- دریافت اسناد و مدارک پزشکی از پرسنل و ارائه آنها به شرکت­های بیمه تکمیلی به­منظور پرداخت هزینه­ های پزشکی.

۲۵- پیگیری دریافت وام از بانک­‌ها شامل تهیه، تنظیم و تکمیل پرونده­های دریافت وام کارکنان و ارائه به بانک و پیگیری تا دریافت وام همکاران.

۲۶- پیگیری امور مربوط به تکمیل سوابق و بازنشستگی کارکنان.

۲۷- انجام کلیه امور مربوط به ثبت، تحریر، ارجاع مراسلات، تکثیر، اندیکس و بایگانی‏ نامه‏های وارده و صادره.

۲۸- برنامه­ریزی، نظارت و انجام اقدامات لازم درخصوص حفظ، نگهداری، نظافت ساختمانهای اداری و محوطه.

۲۹- انجام امور فضاسازی محوطه از قبیل گل­کاری، چمن­کاری، آبیاری، هرس­کاری و غیره.

۳۰- همکاری در خصوص برگزاری گردهمایی­ها، جلسات، مراسم و سایر تشریفات.

۳۱- تهیه کالا و لوازم مورد نیاز کارکنان طبق درخواست و پس از تأیید توسط مسئولین ذیربط.

۳۲- اداره امور تلفنخانه پژوهشکده.

۳۳- تهیه و تأمین سوخت سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی و انجام امور مربوطه.

۳۴- انجام امور مربوط به چاپ اوراق اداری مورد نیاز پژوهشکده.

۳۵- تهیه بلیط مسافرت و مأموریت­‌های داخلی و خارجی کارکنان برابر دستورات صادره.

۳۶- ارسال و مراسلات کلیه مکاتبات پژوهشکده به­صورت دستی، پستی و ECE.

۳۷- توزیع مراسلات و فیش­های حقوقی همکاران.

۳۸- اداره امور انبار شامل، نظارت و نگهداری حساب موجودی اجناس و لوازم، دریافت و کنترل اجناس و صدور درخواست خرید کالا و صدور حواله خرید، توزیع لوازم و وسایل فنی و اداری مورد نیاز بخش­ها و ادارات پژوهشکده برابر دستورات صادره.

۳۹- برنامه­ریزی در جهت تأمین، نگهداری و توزیع تجهیزات، ملزومات اداری و سایر مواد مصرفی بین واحدهای تابعه بر اساس نیازها و درخواست مورد نظر و برآورد هزینه ‏های خرید آنها.

۴۰- ارائه خدمات نقلیه به کلیه بخش­ها و ادارات پژوهشکده اعم از ماًموریت­‌های درون­شهری و برون­شهری.

۴۱- اداره امور نقلیه از قبیل برنامه ­ریزی و انجام اقدامات لازم مربوط به وسائط نقلیه پژوهشکده اعم از شماره گذاری، بیمه، مجوز طرح ترافیک، عوارض و نیز رسیدگی، کنترل و نظارت به منظور تعمیرات خودروهای پژوهشکده.

 

اعضای اداره

رییس اداره: آقای اکبر کرمی

همکاران اداره:

۱- آقای وجیه­اله کبودوندی (مسئول دبیرخانه)

۱۵- آقای سیدمحمود زمانی

۲- آقای منوچهر محسنی (مسئول رفاه)

۱۶- آقای علی­اصغر قربانعلی

۳- آقای سیدمهدی زمانی (مسئول کارگزینی)

۱۷- آقای مهدی مظلومی

۴- آقای مجید بابایی (مسئول انبار)

۱۸- آقای اصغر باقری

۵- سعید زحمتکش (بایگانی)

۱۹- آقای غلامرضا زارعی

۶- آقای سیدحسین سیدعلیخانی (بازنشستگی)

۲۰- آقای حسین علیزاده نودهی

۷- آقای علیرضا عبدالهی (کارت ساعت)

۲۱- آقای تراب بهمنی

۸- آقای عتاب عزیزی (نامه رسان)

۲۲- آقای رضا ایمانی­مهر

۹- آقای علی محمد مقدم (ماشین‌نویس)

۲۳- آقای قربانعلی خسرویانی

۱۰- آقای محمد محسنی (کارپرداز)

۲۴- آقای محمد­حسین کاری

۱۱- آقای سیدمجتبی زمانی (مسئول نقلیه)

۲۵- آقای حسن صفری

۱۲- آقای مهدی زارعی (مسئول خدمات)

۲۶- آقای مصطفی مشایخی

۱۳- آقای نادر رحمت­پورمنفرد (تلفنخانه)

۲۷- آقای حسین بخشنده

۱۴- آقای نادر شیرازی